Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/969
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.rights.licenseΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή (CC BY-NC-SA)el
dc.contributor.advisorΕΚΔΔΑel
dc.contributor.authorΝίκου, Δήμητρα-
dc.contributor.authorΔημητρίου, Σαράντης-
dc.contributor.authorΜατζαβάκης, Ιωάννης-
dc.contributor.authorΓκαζόν, Ερικ-
dc.contributor.authorΒάτση, Κυριακούλα-
dc.contributor.authorΠατατανές, Αντώνιος-
dc.contributor.authorΤσίμπος, Χρήστος-
dc.contributor.authorΧριστοπούλου, Σταυρούλα-
dc.contributor.authorΚόντος, Νικόλαος-
dc.contributor.authorΟικονόμου, Ελπίδα-
dc.contributor.authorΠαπαφιλίππου, Θεόδωρος-
dc.contributor.authorΚαρβουντζής, Αθανάσιος-
dc.contributor.editorΧαλκιάς, Γεώργιος-
dc.creatorΕΚΔΔΑ. ITEKel
dc.date.accessioned2022-10-13T12:01:45Z-
dc.date.available2022-10-13T12:01:45Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.urihttps://digitalrepository.ekdd.gr/el
dc.identifier.urihttps://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/969-
dc.descriptionΤα Κέντρα Κοινότητας αποτελούν έναν νέο θεσμό για τη χώρα μας, δεδομένου ότι η σύστασή τους ξεκίνησε το 2017 και συνεχίστηκε έως το 2020, οπότε και ολοκληρώθηκε φθάνοντας τον αριθμό των 245 δομών σε ισάριθμους δήμους της επικράτειας. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην Εισηγητική Έκθεση του ιδρυτικού τους νόμου (ν.4368/2016) με τη σύσταση και λειτουργία των Κέντρων Κοινότητας ενισχύθηκε η ενεργός συμμετοχή των ΟΤΑ α΄βαθμού στην υλοποίηση κοινωνικών πολιτικών σε τοπικό επίπεδο, μέσα από τη δημιουργία ενός τοπικού σημείου αναφοράς για την υποδοχή, εξυπηρέτηση, καταγραφή και διασύνδεση των πολιτών με παρεχόμενες υπηρεσίες και υλοποιούμενα προγράμματα, εθνικά, περιφερειακά και τοπικά. Έχοντας διανύσει τρία έτη λειτουργίας, οι δομές αυτές είναι πλέον καθιερωμένες στη συνείδηση της τοπικής κοινωνίας και σε αυτό το πλαίσιο επιχειρήθηκε η αποτύπωση της προαναφερόμενης ικανοποίησης, από την ερευνητική ομάδα.el
dc.description.abstractΣτην παρούσα μελέτη εξετάζεται η ικανοποίηση των εξυπηρετούμενων πολιτών από τα Κέντρα Κοινότηταςel
dc.description.tableofcontentsΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 4 ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΩΝ 7 ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΙΝΑΚΩΝ 9 ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ 11 ΕΙΣΑΓΩΓΗ 14 ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ: 19 ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ 19 « Η ανάγκη δημιουργίας των ΚΚ, η θεσμοθέτηση, οι αρμοδιότητες, το πλαίσιο λειτουργίας τους και τα πρώτα χρόνια λειτουργίας». 19 1. Η δημόσια διοίκηση και η ικανοποίηση των πολιτών 19 1.1. Η στροφή της δημόσιας διοίκησης στον πολίτη/ πελάτη 19 1.2. Η ποιότητα στη δημόσια διοίκηση 22 1.3. Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση (e-governance) 26 1.4. Η στάση των πολιτών απέναντι στο κράτος πρόνοιας στην Ευρώπη 30 2. Το εθνικό και υπερεθνικό πλαίσιο δημιουργίας των Κέντρων Κοινότητας, ως μέρος του Εθνικού Μηχανισμού 32 2.1. Η ανάγκη δημιουργίας των ΚΚ στην Ελλάδα του 2016, ως στοιχείο του Εθνικού Μηχανισμού 32 2.2. Η θεσμοθέτηση και υλοποίηση του Εθνικού Μηχανισμού και των Κέντρων Κοινότητας στο πλαίσιό του 40 2.3. Το θεσμικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία των Κέντρων Κοινότητας 43 2.4. Οι αρμοδιότητες των Κέντρων Κοινότητας 45 ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ: 49 Η ΕΡΕΥΝΑ 49 Η μεθοδολογία, η δειγματοληψία, η διαδικασία συλλογής δεδομένων, η ανάλυση 49 1. Μεθοδολογία 49 1.1. Κατάρτιση Σχεδίου Ερωτηματολογίου 50 1.2. Καθορισμός επιλογής δείγματος 50 1.3. Οδηγίες για την προώθηση και συμπλήρωση του Ερωτηματολογίου 51 1.4. Πιλοτικός έλεγχος του Ερωτηματολογίου 51 2. Το προφίλ του ωφελούμενου 52 2.1. Φύλο ωφελούμενων 54 2.2. Ηλικία ωφελούμενων 56 2.3. Οικογενειακή κατάσταση και εξαρτώμενα μέλη ωφελούμενων 58 2.4. Επίπεδο εκπαίδευσης ωφελούμενων 60 2.5. Εργασιακή κατάσταση ωφελούμενων 63 3. Ενημέρωση δημοτών και επίσκεψη αυτών στο Κέντρο Κοινότητας 65 3.1. Λόγοι επίσκεψης στο Κέντρο Κοινότητας/Αίτημα 65 3.2. Τρόποι πληροφόρησης για την ύπαρξη και λειτουργία των Κέντρων Κοινότητας 70 3.3. Πρώτη επίσκεψη και συχνότητα επισκέψεων ωφελούμενων στο Κέντρο Κοινότητας 75 4. Γενικές συνθήκες λειτουργίας του Κέντρου Κοινότητας 79 4.1. Ικανοποίηση σε ό,τι αφορά την πρόσβαση στο Κέντρο Κοινότητας 79 4.2. Ικανοποίηση από το ωράριο λειτουργίας του Κέντρου Κοινότητας 82 4.3. Ικανοποίηση των ωφελούμενων από τους τρόπους επικοινωνίας με το Κέντρο Κοινότητας 85 4.4. Ικανοποίηση των ωφελούμενων από το χρόνο αναμονής για εξυπηρέτηση 87 4.5. Ικανοποίηση ωφελούμενων των Κέντρων Κοινότητας από το γενικότερο περιβάλλον της δομής 89 5. Ικανοποίηση των ωφελούμενων από την επαγγελματικότητα και την εν γένει συμπεριφορά των εργαζομένων στα Κέντρα Κοινότητας 92 5.1. Ικανοποίηση ως προς την γενική συμπεριφορά 92 5.2. Ικανοποίηση των ωφελούμενων των Κέντρων Κοινότητας από τη χορήγηση πληροφοριών 94 5.3. Ικανοποίηση των ωφελούμενων από την ακρίβεια ως προς τα δικαιολογητικά 95 5.4. Ικανοποίηση των ωφελούμενων από την ακρίβεια ως προς παραπομπές 97 6. Ικανοποίηση των ωφελούμενων από την αποτελεσματικότητα κατά την εξέταση των αιτημάτων των ωφελουμένων 99 6.1. Ικανοποίηση ωφελούμενων από τον αριθμό των ραντεβού που απαιτήθηκαν για την ικανοποίηση των αιτημάτων τους 99 6.2. Ικανοποίηση ωφελούμενων από το τελικό αποτέλεσμα του αιτήματός τους 103 6.3. Ικανοποίηση των ωφελούμενων που εκφράζεται από την πρόθεσή τους να συστήσουν το Κέντρο Κοινότητας σε φίλους ή συγγενείς τους 107 6.4. Η αντίληψη των ωφελούμενων για τον βαθμό ουσιαστικής συνεισφοράς των Κέντρων Κοινότητας στο έργο των κοινωνικών υπηρεσιών των Δήμων τους 110 6.5. Η συνολική ικανοποίηση των ωφελούμενων από την υπηρεσία που τους παρασχέθηκε από τα Κέντρα Κοινότητας 113 Συμπεράσματα 116 ΠΗΓΕΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ - ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ / ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ 122 Αρθρογραφία/ Βιβλιογραφία /Κείμενα –Μελέτες Διεθνών και Εθνικών Οργανισμών 122 Νομοθεσία 126 Ιστοσελίδες – Blogs 126 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ 128 Παράρτημα 1: Νόμος 4368/2016, άρ.4 128 ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 4368/2016 ΦΕΚ 21/Α/21-2-2016 Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου και άλλες διατάξεις. 128 Παράρτημα 2: Νόμος 4445/20162017, άρ.1-22 130 Παράρτημα 3: ΚΥΑ Δ14/15834/237/19.04.2019 151 Παράρτημα 4:Υπόδειγμα Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας Κέντρου Κοινότητας 160 Παράρτημα 5: Επιστολή Ερευνητικής Ομάδας προς τα στελέχη των Κέντρων Κοινότητας 185 Παράρτημα 6: Πιλοτικό Ερωτηματολόγιο 187 Παράρτημα 7: Ερωτηματολόγιο 197el
dc.format.extent205el
dc.language.isogrel
dc.subjectΔημόσια Διοίκησηel
dc.titleΜελέτη αξιολόγησης της ικανοποίησης των εξυπηρετούμενων πολιτών από τα Κέντρα Κοινότηταςel
dc.typeΈρευναel
dc.rights.holderΕΚΔΔΑel
dc.subject.keywordsΚέντρα Κοινότηταςel
dc.subject.keywordsΙκανοποίηση των πολιτώνel
dc.subject.keywordsΠεριφερειακή Στρατηγική για την Κοινωνική Ένταξηel
dc.subject.keywordsCustomer Oriented Service Enhamcement System-COSESel
dc.subject.keywordsΥπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιαςel
dc.subject.lifeventΆνθρωποι, Κοινότητες και Διαβίωσηel
Εμφανίζεται στις συλλογές:Έρευνες

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Μελέτη Κέντρα Κοινότητας - Ικανοποίηση Πολιτών (3).pdf6.31 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα