Καλωσορίσατε
Το Ψηφιακό Αποθετήριο του ΕΚΔΔΑ είναι θεσμικά επιφορτισμένο με την συγκέντρωση, διαχείριση, και διάχυση της διοικητικής γνώσης, που παράγεται από τη λειτουργία της ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης καθώς και από το ερευνητικό έργο που αναπτύσσεται από τους φορείς της Κεντρικής και Αποκεντρωμένης Διοίκησης καθώς και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
- Το αποθετήριό μας φιλοδοξεί να είναι σημείο αναφοράς και τεκμηρίωσης για τη δράση των δημοσίων φορέων και για κάθε πτυχή της δημόσιας πολιτικής στη χώρα μας...
- Εμπλουτίζεται διαρκώς με μελέτες, έρευνες, στοιχεία, δεδομένα και εκθέσεις που παράγονται από φορείς του Δημοσίου ή για λογαριασμό τους από άλλους φορείς
- Εμπλουτίζεται διαρκώς με στοιχεία που προέρχονται από εργαστήρια καινοτομίας, με το εκπαιδευτικό υλικό του Ινστιτούτου Επιμόρφωσης, με τις εργασίες των σπουδαστών της ΕΣΔΔΑ.
- Συνδέεται με τη βιβλιοθήκη του ΕΚΔΔΑ
Ανοιχτό στους δημόσιους φορείς, στις επιχειρήσεις, στην ακαδημαϊκή και ερευνητική κοινότητα και σε κάθε μέλος της κοινωνίας που αναζητά τεκμηρίωση και πληροφόρηση για τη γνώση και την καινοτομία που παράγεται στα πλαίσια της ελληνικής δημόσιας διοίκησης.
Ανακαλύψτε τις δυνατότητες που προσφέρει το Ψηφιακό Αποθετήριο, επιλέγοντας το ρόλο του επισκέπτη, ή εγγραφείτε ως χρήστης ή καταθέτης.
Καλή περιήγηση!
https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/914
Πεδίο DC | Τιμή | Γλώσσα |
---|---|---|
dc.rights.license | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα (CC BY-NC-ND) | el |
dc.contributor.advisor | ΕΚΔΔΑ. Ινστιτούτο Τεκμηρίωσης ,Έρευνας και Καινοτομιών | el |
dc.contributor.author | Κουρτέσης, Αλέξανδρος | - |
dc.creator | ΕΚΔΔΑ. Ινστιτούτο Τεκμηρίωσης ,Έρευνας και Καινοτομιών | el |
dc.date.accessioned | 2021-04-21T08:04:03Z | - |
dc.date.available | 2021-04-21T08:04:03Z | - |
dc.date.issued | 2021-04 | - |
dc.identifier.uri | https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/914 | - |
dc.description | Ποσοτική έρευνας με σκοπό τη καταγραφή των στάσεων, τις αντιλήψεων και του βαθμού ικανοποίηση των συμμετεχόντων στις δράσεις του ΕΚΚΔΑ που υλοποιήθηκαν με τη μέθοδο της τηλεκπαίδευσης κατά το πρώτο χρονικό διάστημα της εφαρμογής των μέτρων που επέβαλλε η πανδημία του Covid-19, καθώς και η ανάδειξη της συνεισφορά των παραμέτρων που σχετίζονται θετικά ή αρνητικά με την εφαρμογή της μεθόδου της τηλεκπαίδευσης, στις συγκεκριμένες συνθήκες. | el |
dc.description.abstract | Από τον Μάρτιο του 2020 έως και τουλάχιστον ένα χρόνο αργότερα, λόγω των συνθηκών που προέκυψαν από την πανδημία του covid-19 και των σχετικών περιορισμών, το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης αποφάσισε να υλοποιεί τις επιμορφωτικές και εκπαιδευτικές του δράσεις με τη χρήση τεχνικών και διαδικασιών τηλεδιάσκεψης μέσω ψηφιακής πλατφόρμας λογισμικού. Προκειμένου να ανταποκριθεί στην έκτακτη πραγματικότητα, το ΕΚΔΔΑ χρησιμοποίησε την τηλεδιάσκεψης ως κύρια μέθοδο υλοποίησης του έργου του. Μέσα σε ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα ανετράπη το σύνηθες πρότυπο διεξαγωγής των δράσεων, περιορίζοντας τη διά ζώσης εκπαίδευση και επιμόρφωση και τα προγράμματα σύγχρονης ή ασύγχρονης εκπαίδευσης τις οποίες το ΕΚΔΔΑ ήδη χρησιμοποιούσε. Σε αυτό το πλαίσιο, έχοντας ως δεδομένο τον έκτακτο χαρακτήρα των γεγονότων, κρίθηκε αναγκαίο να διερευνηθεί ο πιθανός αντίκτυπος της μεταβολής στον τρόπο υλοποίησης του έργου του ΕΚΔΔΑ και να αξιολογηθεί η αποτελεσματικότητα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της τηλεκπαίδευσης όπως εφαρμόστηκε κατά το διάστημα των πρώτων μηνών του 2020, λόγω της πανδημίας του Covid-19. Με τη χρήση δομημένων ερωτηματολογίων, δόθηκε η δυνατότητα στους συμμετέχοντες στις επιμορφωτικές και εκπαιδευτικές δράσεις να αποτιμήσουν την εμπειρία τους. | el |
dc.description.tableofcontents | Πίνακας Περιεχομένων Εισαγωγή 2 1. Περιγραφή αντικείμενου και της αναγκαιότητας της Έρευνας 6 2. Μεθοδολογικό πλαίσιο 10 3. Παρουσίαση των αποτελεσμάτων της Έρευνας. 16 3.1. Δημογραφικά - προσωπικά χαρακτηριστικά 16 3.2. Συσχέτιση χαρακτηριστικών συμμετεχόντων με το βαθμό ικανοποίησης από τη συμμετοχή στην τηλεκπαίδευση 20 3.3. Αξιολόγηση των χαρακτηριστικών της δράσης που υλοποιήθηκε από το ΕΚΔΔΑ με τη μέθοδο της τηλεδιάσκεψης 26 3.4. Θέσεις για τα χαρακτηριστικά εφαρμογής της μεθόδου τηλεδιάσκεψης στις δράσεις του ΕΚΔΔΑ 29 3.5. Αξιολόγηση της επιλογής για συμμετοχή στο μέλλον σε δράσεις τηλεκπαίδευσης 34 3.6. Γενική αξιολόγηση των δράσεων που υλοποιήθηκαν στο ΕΚΔΔΑ 35 Συμπερασματικές Παρατηρήσεις-Προτάσεις 45 Βιβλιογραφία 56 | el |
dc.format.extent | 63 | el |
dc.language.iso | gr | el |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση Ενηλίκων | el |
dc.subject.other | Δημόσια Διοίκηση | el |
dc.title | Αξιολόγηση της εφαρμογής της μεθόδου της τηλεκπαίδευσης στις δράσεις του ΕΚΔΔΑ που υλοποιήθηκαν κατά το πρώτο χρονικό διάστημα της πανδημίας Covid-19 | el |
dc.title.alternative | Ο ρόλος και τα όρια της δικτυοκεντρικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού και επιμορφωτικού έργου του ΕΚΔΔΑ | el |
dc.type | Έρευνα | el |
dc.rights.holder | ΕΚΔΔΑ | el |
dc.subject.keywords | Τηλεκπαίδευση | el |
dc.subject.keywords | Δικτυοκεντρική Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.subject.keywords | Ποσοτική Έρευνα | el |
dc.subject.keywords | πανδημία Covid-19 | el |
dc.subject.lifevent | Εκπαίδευση και Έρευνα | el |
dc.contributor.reviewer | Χαλκιάς, Γεώργιος | - |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Έρευνες |
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Αξιολόγηση της εφαρμογής της μεθόδου της τηλεκπαίδευσης_Τ.pdf | 1.4 MB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα