Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/914
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.rights.licenseΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα (CC BY-NC-ND)el
dc.contributor.advisorΕΚΔΔΑ. Ινστιτούτο Τεκμηρίωσης ,Έρευνας και Καινοτομιώνel
dc.contributor.authorΚουρτέσης, Αλέξανδρος-
dc.creatorΕΚΔΔΑ. Ινστιτούτο Τεκμηρίωσης ,Έρευνας και Καινοτομιώνel
dc.date.accessioned2021-04-21T08:04:03Z-
dc.date.available2021-04-21T08:04:03Z-
dc.date.issued2021-04-
dc.identifier.urihttps://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/914-
dc.descriptionΠοσοτική έρευνας με σκοπό τη καταγραφή των στάσεων, τις αντιλήψεων και του βαθμού ικανοποίηση των συμμετεχόντων στις δράσεις του ΕΚΚΔΑ που υλοποιήθηκαν με τη μέθοδο της τηλεκπαίδευσης κατά το πρώτο χρονικό διάστημα της εφαρμογής των μέτρων που επέβαλλε η πανδημία του Covid-19, καθώς και η ανάδειξη της συνεισφορά των παραμέτρων που σχετίζονται θετικά ή αρνητικά με την εφαρμογή της μεθόδου της τηλεκπαίδευσης, στις συγκεκριμένες συνθήκες.el
dc.description.abstractΑπό τον Μάρτιο του 2020 έως και τουλάχιστον ένα χρόνο αργότερα, λόγω των συνθηκών που προέκυψαν από την πανδημία του covid-19 και των σχετικών περιορισμών, το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης αποφάσισε να υλοποιεί τις επιμορφωτικές και εκπαιδευτικές του δράσεις με τη χρήση τεχνικών και διαδικασιών τηλεδιάσκεψης μέσω ψηφιακής πλατφόρμας λογισμικού. Προκειμένου να ανταποκριθεί στην έκτακτη πραγματικότητα, το ΕΚΔΔΑ χρησιμοποίησε την τηλεδιάσκεψης ως κύρια μέθοδο υλοποίησης του έργου του. Μέσα σε ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα ανετράπη το σύνηθες πρότυπο διεξαγωγής των δράσεων, περιορίζοντας τη διά ζώσης εκπαίδευση και επιμόρφωση και τα προγράμματα σύγχρονης ή ασύγχρονης εκπαίδευσης τις οποίες το ΕΚΔΔΑ ήδη χρησιμοποιούσε. Σε αυτό το πλαίσιο, έχοντας ως δεδομένο τον έκτακτο χαρακτήρα των γεγονότων, κρίθηκε αναγκαίο να διερευνηθεί ο πιθανός αντίκτυπος της μεταβολής στον τρόπο υλοποίησης του έργου του ΕΚΔΔΑ και να αξιολογηθεί η αποτελεσματικότητα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της τηλεκπαίδευσης όπως εφαρμόστηκε κατά το διάστημα των πρώτων μηνών του 2020, λόγω της πανδημίας του Covid-19. Με τη χρήση δομημένων ερωτηματολογίων, δόθηκε η δυνατότητα στους συμμετέχοντες στις επιμορφωτικές και εκπαιδευτικές δράσεις να αποτιμήσουν την εμπειρία τους.el
dc.description.tableofcontentsΠίνακας Περιεχομένων Εισαγωγή 2 1. Περιγραφή αντικείμενου και της αναγκαιότητας της Έρευνας 6 2. Μεθοδολογικό πλαίσιο 10 3. Παρουσίαση των αποτελεσμάτων της Έρευνας. 16 3.1. Δημογραφικά - προσωπικά χαρακτηριστικά 16 3.2. Συσχέτιση χαρακτηριστικών συμμετεχόντων με το βαθμό ικανοποίησης από τη συμμετοχή στην τηλεκπαίδευση 20 3.3. Αξιολόγηση των χαρακτηριστικών της δράσης που υλοποιήθηκε από το ΕΚΔΔΑ με τη μέθοδο της τηλεδιάσκεψης 26 3.4. Θέσεις για τα χαρακτηριστικά εφαρμογής της μεθόδου τηλεδιάσκεψης στις δράσεις του ΕΚΔΔΑ 29 3.5. Αξιολόγηση της επιλογής για συμμετοχή στο μέλλον σε δράσεις τηλεκπαίδευσης 34 3.6. Γενική αξιολόγηση των δράσεων που υλοποιήθηκαν στο ΕΚΔΔΑ 35 Συμπερασματικές Παρατηρήσεις-Προτάσεις 45 Βιβλιογραφία 56el
dc.format.extent63el
dc.language.isogrel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση Ενηλίκωνel
dc.subject.otherΔημόσια Διοίκησηel
dc.titleΑξιολόγηση της εφαρμογής της μεθόδου της τηλεκπαίδευσης στις δράσεις του ΕΚΔΔΑ που υλοποιήθηκαν κατά το πρώτο χρονικό διάστημα της πανδημίας Covid-19el
dc.title.alternativeΟ ρόλος και τα όρια της δικτυοκεντρικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού και επιμορφωτικού έργου του ΕΚΔΔΑel
dc.typeΈρευναel
dc.rights.holderΕΚΔΔΑel
dc.subject.keywordsΤηλεκπαίδευσηel
dc.subject.keywordsΔικτυοκεντρική Εξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordsΠοσοτική Έρευναel
dc.subject.keywordsπανδημία Covid-19el
dc.subject.lifeventΕκπαίδευση και Έρευναel
dc.contributor.reviewerΧαλκιάς, Γεώργιος-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Έρευνες

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Αξιολόγηση της εφαρμογής της μεθόδου της τηλεκπαίδευσης_Τ.pdf1.4 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα