Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/1076
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.rights.licenseΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή (CC BY-NC-SA)el
dc.contributor.advisorΕΚΔΔΑel
dc.contributor.authorΤζοβλά, Βασιλική-
dc.contributor.authorΨωμά, Μαριάνθη-
dc.contributor.authorΒαρδής, Εμμανουήλ-
dc.contributor.authorΓιανεδάκης, Γεώργιος-
dc.contributor.authorΠιπίνη, Σοφία-
dc.contributor.authorΣιμάτου, Έλλη-
dc.contributor.authorΠιπεργιάς, Αριστείδης-
dc.contributor.authorΒασιλάκης, Νικόλαος-
dc.contributor.authorΝίππη, Αμαλία-
dc.contributor.editorΔουλή, Χαραλαμπία-
dc.creatorΕΚΔΔΑ.ΙΝΕΠel
dc.date.accessioned2025-09-01T10:22:14Z-
dc.date.available2025-09-01T10:22:14Z-
dc.date.issued2025-07-
dc.identifier.urihttps://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/1076-
dc.descriptionΕκπαιδευτικό υλικό για το πιστοποιημένο πρόγραμμα του ΕΚΔΔΑ - ΙΝΕΠ "Σύστημα διαχείρισης αιτημάτων πολιτών στα ΚΕΠ (BACK-OFFICE ΚΕΠ)"el
dc.description.abstractΠεριλαμβάνει βασικές αρχές (διαλειτουργικότητας, διασυνδέσεις κλ.π) πάνω στις οποίες έχει δομηθεί και χαρακτηρίζουν το νέο πληροφοριακό σύστημα ΒΟ με ανάλυση της λειτουργίας του. Παρουσιάζεται το νέο back office των ΚΕΠ και πως λειτουργεί. Επίσης αναλύεται το Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών (Ε.Μ.Δ.Δ.)-Μίτος και πως διαλειτουργεί και η σημασία του Μίτου για το νέο ΠΣ των ΚΕΠ. Τέλος περιγράφεται το EUGO, το OOTS και η Ευρωπαϊκή διάσταση της εξυπηρέτησης των πολιτώνel
dc.description.tableofcontents1. Περιεχόμενα 2. Πίνακας Εικόνων 10 ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ 17 1.1. Εισαγωγή & Βασικές Αρχές, Πoλιτοκεντρικός χαρακτήρας ΒΟ, σύντομη παρουσίαση νέου ΒΟ και Κοινότητα Πρακτικής ΚΕΠ 19 1.2. Ενημέρωση για τον τρόπο υλοποίησης του νέου ΒΟ (πηγή χρηματοδότησης, ανάδοχος) 19 1.3. Σκοπός και στόχοι του νέου B.O 20 1.4. Διαλειτουργικότητα και Ευρωπαϊκές χώρες 21 1.5. Βασικές αρχές (διαλειτουργικότητας, διασυνδέσεις κλ.π) πάνω στις οποίες έχει δομηθεί και χαρακτηρίζουν το νέο πληροφοριακό σύστημα 23 1.6. Βασικές λειτουργικές ενότητες του νέου B.O. 25 1.7. Βασικές αρχές Κοινότητας Πρακτικής (Community of Practice-CoP) 28 1.8. Παρουσίαση και βασικές αρχές δικτυακού τόπου εκπαίδευσης (howto.gov.gr) στο νέο B.O. των ΚΕΠ 28 2. Ένταξη - επικαιροποίηση διαδικασιών 31 2.1. Ένταξη/ επικαιροποίηση των διαδικασιών που διεκπεραιώνουν τα ΚΕΠ στο νέο πληροφοριακό σύστημα 31 2.2. Τα κανάλια διεκπεραίωσης των διαδικασιών στο νέο πληροφοριακό σύστημα 38 2.3. Ενοποίηση μητρώων δημοσίου – Το Κέντρο Διαλειτουργικότητας 40 3. Σύστημα Διαχείρισης Χρηστών και Τicketing 41 3.1. Παρουσίαση των υποστηρικτικών εργαλείων των χρηστών του συστήματος 41 3.2. Αναλυτική παρουσίαση του συστήματος ticketing (υποβολή αιτήματος-θεματικές ενότητες-απαντήσεις) 54 4. Ψηφιακή βιβλιοθήκη-Σύστημα Ανακοινώσεων 61 4.1. Ψηφιακή βιβλιοθήκη (σκοπός, δομή, τι περιλαμβάνει) 61 4.2 Σύστημα ανακοινώσεων (σκοπός, τι περιλαμβάνει, διαφορές με το παλαιότερο σύστημα) 64 ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ [1]. ΔΕΛΤΙΑ ΕΛΤΑ 67 MΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ [2]. ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ 74 5. Η προστιθέμενη αξία της διαλειτουργικότητας στις συναλλαγές πολιτών και επιχειρήσεων 87 5.1. Εισαγωγή στη διαλειτουργικότητα 87 5.2. Η διαλειτουργικότητα: Κλειδί για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό 90 5.3. Επίπεδα διαλειτουργικότητας 90 5.3.1. Νομική/Θεσμική Διαλειτουργικότητα 90 5.3.2. Οργανωσιακή Διαλειτουργικότητα 91 5.3.3. Σημασιολογική διαλειτουργικότητα 94 5.3.4. Τεχνική διαλειτουργικότητα 96 5.4. Διασφάλιση Νομικής Εγκυρότητας και Προστασίας Δεδομένων σε Διασυνοριακές Ανταλλαγές Πληροφοριών 97 5.4.1. Εναρμόνιση Νομοθεσίας 97 5.4.2. Συμφωνίες Συνεργασίας 98 5.4.3. Τεχνικές Λύσεις 98 5.4.4. Ευαισθητοποίηση και Εκπαίδευση 98 5.5. Κέντρο Διαλειτουργικότητας (ΚΕ.Δ) της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης 99 5.6. Οφέλη από την αξιοποίηση της διαλειτουργικότητας στην εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων από τους φορείς του δημοσίου 105 6. Εξειδικευμένες εφαρμογές 107 6.1. Έλεγχος Εγκυρότητας Ταυτοποιητικού Εγγράφου 107 6.2. Μητρώο Υπαλλήλων ΚΕΠ 110 7. Ευαισθητοποίηση σε θέματα ασφάλειας πληροφοριακών συστημάτων 113 7.1. Εισαγωγή 113 7.2. Κυβερνοασφάλεια 114 7.3. Σχεδιασμός πολιτικής ασφάλειας οργανισμών 114 7.3.1. Ορισμοί 114 7.3.2. Η ασφάλεια ως διαδικασία 115 7.3.3. Βασικές αρχές πολιτικής ασφαλείας 117 7.4. Ο ανθρώπινος παράγοντας 119 7.5. Ηλεκτρονικές απάτες 120 7.5.1. Τι ευνοεί τις ηλεκτρονικές απάτες 120 7.5.2. Είδη κινδύνων 123 7.5.3. Πώς μπορεί να αντιληφθεί ο χρήστης ότι έχει εξαπατηθεί και πώς αντιδρά; 131 7.5.4. Τι πρέπει να προσέχει ο χρήστης για να μη πέσει θύμα κακόβουλου λογισμικού 131 7.5.5. Βασικοί κανόνες αναφορικά με τους διαχείριση των κωδικών πρόσβασης 132 7.5.6. Πως αντιδρά ο χρήστης αν πέσει θύμα κακόβολου λογισμικού; 134 7.6. Ασφαλής χρήση διαδικτύου / ηλεκτρονικού ταχυδρομείου 134 7.7. Μέτρα προστασίας 136 8. Εισαγωγή 139 8.1. Το νέο backoffice των ΚΕΠ με μία ματιά 139 8.2. Νέα χαρακτηριστικά και λειτουργικότητες 140 8.2.1 Ενιαία είσοδος με Κωδικούς Δημόσιας Διοίκησης 140 8.2.2 Ταυτοποίηση πολιτών με διαλειτουργικότητες 140 8.2.3 ΕΜΔΔ (Μίτος) 142 8.3. Σχεδιασμός φιλικός προς τους χρήστες και το περιβάλλον 143 8.4. Συνεργατική διαχείριση υποθέσεων μεταξύ χρηστών 144 9. Πρόσβαση υπαλλήλων (Αυθεντικοποίηση - Εξουσιοδότηση) και μέτρα ασφάλειας 146 9.1 Αυθεντικοποίηση και εξουσιοδότηση χρηστών 146 9.2 Αρχική πρόσβαση 147 9.3 Μεταβολές 149 9.4 Μέτρα ασφαλείας 151 9.4.1 Περιορισμός πρόσβασης: 151 9.4.2 Προστασία των κωδικών των χρηστών 151 10. Καταχώριση αιτημάτων 153 10.1. Είσοδος στο eΚΕΠ 153 10.2. Αρχική σελίδα 156 10.2.1. Βασικό μενού 156 10.2.2. Βοηθητικό μενού 157 10.3. Ταυτοποίηση 160 10.4. Τα ΚΕΠ μου 165 10.4.1. Αλλαγή ΚΕΠ 165 10.4.2. Διαχείριση χρηστών 166 10.5. Στατιστικά 168 10.5.1. Συγκεντρωτικά δημόσια στατιστικά 168 10.5.2. Στατιστικά ανά ΚΕΠ 170 10.5.3. Export αρχείου σε μορφή .xlxs 172 10.5.4. Export αρχείου .csv 174 10.5.5. Παράδειγμα – Υπολογισμός στατιστικών όλων των ΚΕΠ ενός Δήμου 177 10.6. Κατηγορίες αιτημάτων 181 10.6.1. Αιτήματα συμβατικής διεκπεραίωσης 182 10.6.2. Παράδειγμα υπόθεσης 182 10.6.3. Εύρεση και επιλογή διαδικασίας στον Μίτο 182 10.6.4. Νέα Υπόθεση – Φόρμα αίτησης 184 10.6.5. Ταυτοποίηση και Στοιχεία αιτούντος 186 10.6.6. Αίτηση μέσω εκπροσώπου 187 10.6.7. Στοιχεία επικοινωνίας 188 10.6.8. Παραλαβή 189 10.6.9. Παραλαβή από αντίκλητο 189 10.6.10. Επιπλέον πληροφορίες 190 10.6.11. Συμπληρωματικά στοιχεία αίτησης 190 10.6.12. Υπεύθυνη Δήλωση 191 10.6.13. Δικαιολογητικά και παράβολα 191 10.6.14. Επιπλέον δικαιολογητικά 193 10.6.15. Αποθήκευση και επόμενο στάδιο 193 10.6.16. Υπογραφή της αίτησης 195 10.6.17. Υποαιτήματα 196 10.6.18. Αποστολή της αίτησης 197 10.6.19. Σε αναμονή απάντησης 198 10.6.20. Παραλαβή εγγράφου 201 10.6.21. Ενημέρωση του πολίτη 202 10.6.22. Ολοκλήρωση 203 10.6.23. Αίτημα με υποαίτηματα 203 10.6.24. Αίτημα Εξωτερικής εφαρμογής 206 10.6.25. Αίτηση 206 10.6.26. Προς αποστολή 207 10.6.27. Ολοκλήρωση 207 10.6.28. Δρομολόγηση αίτησης μέσω ΚΣΗΔΕ 208 11. Διεκπεραίωση αιτήματος 212 11.1. Διαβίβαση αιτήματος 212 11.1.1. Συγκεντρωτικό διαβιβαστικό 212 11.1.2. Γενικό διαβιβαστικό 216 11.2. Διαχείριση εκκρεμούς αιτήματος 221 11.2.1. Φίλτρα αναζήτησης διαδικασίας - Ταξινόμηση 221 11.2.2. Ιστορικό και σημειώσεις 223 11.2.3. Αυτόματη Αρχειοθέτηση 225 11.3. Ανάληψη υπόθεσης /αποδέσμευση 226 12. ΠΡΟΛΟΓΟΣ – ΕΙΣΑΓΩΓΗ 229 12.1. Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών (Ε.Μ.Δ.Δ.)-Μίτος 229 12.1.1. Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών-Μίτος: τι είναι; 230 12.1.2. Το ΕΜΔΔ-Μίτος ως μέρος της Εθνικής Πολιτικής Διοικητικών Διαδικασιών (ΕΠΔΔ) 235 12.1.3. Διοικητική Πληροφορία που καταχωρείται ανά διαδικασία στο ΕΜΔΔ – Μίτος 237 12.1.4. Τα αναμενόμενα οφέλη της προτυποποίησης των διαδικασιών με την καταχώρισή τους στο ΕΜΔΔ - Μίτος 239 12.1.5. Οργάνωση του Εθνικού Μητρώου Διοικητικών Διαδικασιών-Μίτος 240 12.1.6. Διαλειτουργικότητες του ΕΜΔΔ – Μίτος με άλλα πληροφοριακά συστήματα του δημοσίου 243 12.1.7. Τρόποι αναζήτησης διοικητικών διαδικασιών δημοσιευμένων στο ΕΜΔΔ – Μίτος 244 13. Τα επόμενα βήματα του νέου ΠΣ 256 13.1 Το οικοσύστημα των διαδικασιών και η σημασία του Μίτου για το νέο ΠΣ των ΚΕΠ 256 13.2 Στρατηγικοί στόχοι Βίβλου Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020-2025 257 13.3 Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών «Μίτος» 259 13.4 Πρότυπα, μητρώα και διασυνδέσεις Μίτος 263 13.5 Σχεδιασμός επόμενων λειτουργιών για το ΠΣ των ΚΕΠ 268 13.6 Ενιαία Ψηφιακή Υποδομή για την εξυπηρέτηση Πολιτών και Επιχειρήσεων (govCRM) 274 14. H Κοινότητα Πρακτικής των ΚΕΠ και η χρήση του σχεδιαστικού εργαλείου Miro 278 Tο EUGO, το OOTS και η Ευρωπαϊκή διάσταση της εξυπηρέτησης των πολιτών 296 15. Πηγές 309 16. Συντομογραφίες 310 17. Μεταφράσεις Ξενόγλωσσων Όρων 310 18. Αναφορές 312el
dc.format.extent317el
dc.language.isogrel
dc.publisherΕΚΔΔΑel
dc.subjectΠληροφορική και Ψηφιακές Υπηρεσίεςel
dc.subject.otherΠληροφορικήel
dc.subject.otherΚΕΠel
dc.titleΣύστημα διαχείρισης αιτημάτων πολιτών στα ΚΕΠ (Back Office ΚΕΠ)el
dc.typeLearning Objectel
dc.rights.holderΕΚΔΔΑel
dc.subject.keywordsΚΕΠel
dc.subject.keywordsBack Office (ΚΕΠ)el
dc.subject.keywordsΨηφιακή Πύληel
dc.subject.keywordsΜΙΤΟΣel
dc.subject.lifeventΠληροφορία και Επικοινωνίαel
dc.contributor.reviewerΤσιμάρας, Δημήτριος-
dc.contributor.reviewerΣτεφάνου, Αντώνιος-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Εκπαιδευτικό Υλικό

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΑ ΚΕΠ (BACK - OFFICE ΚΕΠ).docx28.82 MBMicrosoft Word XMLΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα