Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/1041
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.rights.licenseΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή (CC BY-NC-SA)el
dc.contributor.advisorΕΚΔΔΑel
dc.contributor.authorΚατσαρός, Κλεάνθης-
dc.contributor.authorΚουτσοσίμου, Μελπομένη-
dc.contributor.editorΔιονάτος, Χαράλαμπος-
dc.creatorΕΚΔΔΑ.ΙΝΕΠel
dc.date.accessioned2025-01-27T10:11:15Z-
dc.date.available2025-01-27T10:11:15Z-
dc.date.issued2025-01-
dc.identifier.urihttps://digitalrepository.ekdd.gr/el
dc.identifier.urihttps://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/1041-
dc.descriptionΤο εκπαιδευτικό υλικό που παρατίθεται επικεντρώνεται στην ανάπτυξη και ενίσχυση της προσωπικής αποτελεσματικότητας και διαχείρισης χρόνου, με έμφαση σε θεωρητικά και πρακτικά εργαλεία και στρατηγικές.el
dc.description.abstractΗ πρώτη ενότητα αναλύει το Ενιαίο Πλαίσιο Δεξιοτήτων που θεσμοθετήθηκε με τον Ν. 4940/2022 για τη δημόσια διοίκηση. Παρουσιάζεται ο σκοπός και οι εννέα βασικές δεξιότητες που καθορίζονται από το πλαίσιο, με έμφαση στην αξιολόγηση, την ανάπτυξη και την εφαρμογή τους, καθώς και τα εργαλεία για την παρακολούθηση και εφαρμογή των δεξιοτήτων στο εργασιακό περιβάλλον. Η δεύτερη ενότητα εξετάζει τη έννοια της αυτο-αποτελεσματικότητας, δηλαδή την πίστη του ατόμου στις ικανότητές του να πετύχει στόχους και να ξεπεράσει δυσκολίες. Παρουσιάζονται έννοιες όπως η ψυχολογική ροή, η σχέση της αυτο-αποτελεσματικότητας με τις οργανωσιακές αλλαγές, και τεχνικές ανάπτυξης της αυτο-αποτελεσματικότητας, όπως η ενίσχυση της πίστης στις ικανότητές μας και η μέτρηση της αυτοεκτίμησης. Η τρίτη ενότητα εξετάζει εργαλεία για τη διαχείριση αποτελεσμάτων όπως το WBS (Work Breakdown Structure), το Kanban, το Critical Path Method (CPM) και οι KPI (Key Performance Indicators), καθώς και οι βασικές αρχές του Agile manifesto. Αυτά τα εργαλεία βοηθούν στην καλύτερη οργάνωση και παρακολούθηση εργασιών, την αποδοτική διαχείριση έργων και τη συνεχιζόμενη αξιολόγηση της απόδοσης. Η τέταρτη ενότητα εξετάζει τεχνικές και στρατηγικές για την διαχείριση χρόνου και το άγχος, προκειμένου να διατηρηθεί η εστίαση στην απόδοση. Εξετάζονται τεχνικές όπως η λίστα ενεργειών, το timeboxing και το Eisenhower Matrix για την οργάνωση προτεραιοτήτων. Παράλληλα, αναλύονται οι διάφορες μορφές εργασιακού άγχους και Burnout, καθώς και τεχνικές CBT (Cognitive Behavioral Therapy) για τη διαχείριση άγχους. Η πέμπτη ενότητα εξετάζει την επικοινωνία και τις διαπραγματεύσεις ως κλειδί για την επίτευξη θετικών αποτελεσμάτων στον επαγγελματικό χώρο. Παρουσιάζονται διαφορετικές μορφές επικοινωνίας, εμπόδια στην επικοινωνία, στρατηγικές διαπραγμάτευσης και τρόποι για την αποτελεσματική διαχείριση διαφωνιών ή αναγκαίων προσαρμογών σε εργασιακές σχέσεις. Η έκτη ενότητα εξετάζει τη χρήση ψηφιακών εργαλείων για την ενίσχυση της προσωπικής και οργανωσιακής αποτελεσματικότητας. Παρουσιάζονται εφαρμογές και πλατφόρμες που βοηθούν στη διαχείριση έργων, στη συνεργασία, καθώς και στην παρακολούθηση της παραγωγικότητας. Η τελευταία ενότητα εστιάζει στη δύναμη της συνήθειας και στη νευροεπιστήμη που την υποστηρίζει. Εξετάζονται μοντέλα όπως το PERMA (Positive Emotion, Engagement, Relationships, Meaning, Accomplishment) και οι τρόποι με τους οποίους η ευτυχία και η προσήλωση συνδέονται με την αποτελεσματικότητα. Παράλληλα, παρέχονται στρατηγικές για την ανάπτυξη θετικών συνηθειών και την υποστήριξη των συναδέλφων μέσω συνεργασίας και καθοδήγησης.el
dc.description.tableofcontentsΕυρετήριοπινάκων 5 Ευρετήριο εικόνων 6 ΠΡΟΛΟΓΟΣ – ΕΙΣΑΓΩΓΗ 7 Εισαγωγή. Περιεχόμενο και στόχοι του επιμορφωτικού προγράμματος 9 Σκοπός 9 Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα 9 1. Ενιαίο Πλαίσιο Δεξιοτήτων του Ν. 4940/2022 12 1.1 Προσδιορισμός των εννέα (9) δεξιοτήτων 16 1.3 Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης αξιολόγησης 22 2 Αυτο-αποτελεσματικότητα (Self Efficacy) 27 2.1 Αυτο-αποτελεσματικότητα και συγγενικές έννοιες 30 2.2 Αυτό-αποτελεσματικότητα και οργανωσιακή αλλαγή 33 2.3 Ερευνητικές μελέτες για την αυτό-αποτελεσματικότητα 35 2.4 Ανάπτυξη αυτό-αποτελεσματικότητας 44 2.5 Παραδείγματα υψηλής αυτό-αποτελεσματικότητας 47 2.6 Μέτρηση Αυτό-αποτελεσματικότητας 48 2.7 Οι παράγοντες που επηρεάζουν την αυτό-αποτελεσματικότητα 52 2.8 Ενίσχυση αυτό-αποτελεσματικότητας 55 2.9 Διαχείριση εμποδίων προσωπικής αποτελεσματικότητας 57 2.10 Άσκηση ανάπτυξης αυτο-αποτελεσματικότητας 60 Ερωτήσεις Κεφαλαίου 64 3 Αρχές και εργαλεία προσωπικής διαχείρισης αποτελεσμάτων 67 3.1 WBS (Work Breakdown Structure) 67 3.2 Kanban 69 3.3 CPM (Critical Path Method) 70 3.4 Πως Συνδυάζονται τα Εργαλεία 72 3.5 Key performance indicators (KPI) 73 3.6 Βασικές αρχές Agile (Agile manifesto) 79 Ερωτήσεις Κεφαλαίου 84 4 Διαχείριση χρόνου και άγχους για προσήλωση και εστίαση στο αποτέλεσμα 87 4.1 Τεχνικές διαχείρισης χρόνου (π.χ. Λίστα ενεργειών, timeboxing, Eisenhowermatrix) 88 4.2 Κύκλος άγχους 95 4.2.1 Εργασιακό στρες 100 4.2.2 Διαχωρισμός από το σύνδρομο επαγγελματικής εξουθένωσης (Burnout) 100 4.2.3 Σύνδρομο επαγγελματικής εξουθένωσης - BurnoutSyndrome 102 4.2.4 Στρες και ψυχοσωματικά σύνδρομα: μια δυναμική προσέγγιση. Πηγές καθημερινού στρες και διαχείριση αυτών 104 4.3 Σωματικές τεχνικές για διαχείριση άγχους 110 4.3.1 Τεχνικές διαχείρισης άγχους (CBT) 116 4.4 Ο ρόλος της εστίασης στην απόδοση. Η “γρήγορη” και η “αργή σκέψη” (D. Kahneman) 121 4.4.1 Οι 4 κατευθύνσεις της προσοχής 124 4.4.2 Οι 3+1 συνθήκες που διευκολύνουν την κατάσταση ροής στην εργασία 125 Ερωτήσεις Κεφαλαίου 131 5 Επικοινωνία και διαπραγματεύσεις για αποτελέσματα 134 5.1 Μορφές Επικοινωνίας 136 5.2 Εμπόδια στην επικοινωνία 138 5.3 Διαπραγματεύσεις για αποτελέσματα 141 5.4 Στρατηγικές διαπραγμάτευσης 144 Μελέτη περίπτωσης 148 Ερωτήσεις Κεφαλαίου 151 6 Ψηφιακά εργαλεία αποτελεσματικότητας 155 Ερωτήσεις Κεφαλαίου 159 7 Τα αποτελέσματα της συνήθειας στην προσωπική αποτελεσματικότητα 163 7.1 Η δύναμη της συνήθειας και η νευρο-επιστήμη πίσω από αυτήν (Hebbianlearning) 163 7.1.1 Σύνδεση συμπεριφοράς &επιβράβευσης – είδη επιβράβευσης 166 7.2 Υποκίνηση, αυτό-παρακίνηση, προσήλωση και ευτυχία 168 Άσκηση: Εντοπίστε που κυμαίνεται η δική σας συναισθηματική νοημοσύνη 174 7.2.1 Τα 4 είδη της ανθρώπινης διασκέδασης 176 7.2.1 Μοντέλο ευτυχίας PERMA και σύνδεσή του με τον προσανατολισμό στα αποτελέσματα 183 7.2.3 Στήριξη συναδέλφων 188 7.4 Προσωπικό σχέδιο δράσεων & δημιουργία σχημάτων υποστήριξης 192 Ερωτήσεις Κεφαλαίου 213 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 216 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 227el
dc.format.extent227el
dc.language.isogrel
dc.publisherΕΚΔΔΑel
dc.subjectΕνιαίο πλαίσιο δεξιοτήτωνel
dc.subject.otherΑνάπτυξη του ανθρώπινου κεφαλαίουel
dc.subject.otherΝ. 4940/2022el
dc.subject.otherΔημόσια διοίκησηel
dc.titleΠροσανατολισμός στο Αποτέλεσμα -1ο Επίπεδοel
dc.typeLearning Objectel
dc.rights.holderΕΚΔΔΑel
dc.subject.keywordsWork Breakdown Structureel
dc.subject.keywordsKanbanel
dc.subject.keywordsCritical Path Methodel
dc.subject.keywordsKey performance indicatorsel
dc.subject.keywordsΕργασιακό στρεςel
dc.subject.keywordsΕπικοινωνία και διαπραγματεύσειςel
dc.subject.lifeventΔικαιοσύνη, Πολιτεία και Δημόσια Διοίκησηel
dc.contributor.reviewerΚουγιού, Σαράντης-
dc.contributor.reviewerΙωαννίδου, Στυλιανή-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Εκπαιδευτικό Υλικό

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ - 1Ο ΕΠΙΠΕΔΟ.pdf5.06 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα