Καλωσορίσατε
Το Ψηφιακό Αποθετήριο του ΕΚΔΔΑ είναι θεσμικά επιφορτισμένο με την συγκέντρωση, διαχείριση, και διάχυση της διοικητικής γνώσης, που παράγεται από τη λειτουργία της ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης καθώς και από το ερευνητικό έργο που αναπτύσσεται από τους φορείς της Κεντρικής και Αποκεντρωμένης Διοίκησης καθώς και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
- Το αποθετήριό μας φιλοδοξεί να είναι σημείο αναφοράς και τεκμηρίωσης για τη δράση των δημοσίων φορέων και για κάθε πτυχή της δημόσιας πολιτικής στη χώρα μας...
- Εμπλουτίζεται διαρκώς με μελέτες, έρευνες, στοιχεία, δεδομένα και εκθέσεις που παράγονται από φορείς του Δημοσίου ή για λογαριασμό τους από άλλους φορείς
- Εμπλουτίζεται διαρκώς με στοιχεία που προέρχονται από εργαστήρια καινοτομίας, με το εκπαιδευτικό υλικό του Ινστιτούτου Επιμόρφωσης, με τις εργασίες των σπουδαστών της ΕΣΔΔΑ.
- Συνδέεται με τη βιβλιοθήκη του ΕΚΔΔΑ
Ανοιχτό στους δημόσιους φορείς, στις επιχειρήσεις, στην ακαδημαϊκή και ερευνητική κοινότητα και σε κάθε μέλος της κοινωνίας που αναζητά τεκμηρίωση και πληροφόρηση για τη γνώση και την καινοτομία που παράγεται στα πλαίσια της ελληνικής δημόσιας διοίκησης.
Ανακαλύψτε τις δυνατότητες που προσφέρει το Ψηφιακό Αποθετήριο, επιλέγοντας το ρόλο του επισκέπτη, ή εγγραφείτε ως χρήστης ή καταθέτης.
Καλή περιήγηση!
https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/1040
Πεδίο DC | Τιμή | Γλώσσα |
---|---|---|
dc.rights.license | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή (CC BY-NC-SA) | el |
dc.contributor.advisor | ΕΚΔΔΑ | el |
dc.contributor.author | Γιαλιά, Τζένη (Ευγενία) | - |
dc.contributor.author | Παπαδάκη, Ιωάννα | - |
dc.contributor.author | Σταθοπούλου, Θεοδώρα | - |
dc.contributor.editor | Μπουρμπούλη, Αγγελική | - |
dc.creator | ΕΚΔΔΑ.ΙΝΕΠ | el |
dc.date.accessioned | 2025-01-27T10:08:48Z | - |
dc.date.available | 2025-01-27T10:08:48Z | - |
dc.date.issued | 2025-01 | - |
dc.identifier.uri | https://digitalrepository.ekdd.gr/ | el |
dc.identifier.uri | https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/1040 | - |
dc.description | Η συγκεκριμένη διδακτική ενότητα εστιάζει στα θέματα που αφορούν: Το νέο πλαίσιο αξιολόγησης βάσει δεξιοτήτων του δημόσιου τομέα Προσδιορισμός των εννέα (9) δεξιοτήτων προς αξιολόγηση και των επιλογών για τη βελτίωση τους και την ανάπτυξη του υπαλλήλου Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης αξιολόγησης βάσει δεξιοτήτων Εστίαση στην δεξιότητα της Επίλυσης προβλημάτων και της δημιουργικότητας. | el |
dc.description.abstract | Σκοπός της ενότητας είναι η παρουσίαση του ενιαίου πλαισίου δεξιοτήτων βάσει του νέου θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων όπως ισχύει, η παρουσίαση των εννέα δεξιοτήτων οι οποίες θα πρέπει να αναπτυχθούν ή/και να βελτιωθούν για όλους τους υπαλλήλους του δημοσίου, καθώς και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της αξιολόγησης. | el |
dc.description.tableofcontents | Δήλωση Πνευματικών Δικαιωμάτων Εκπαιδευτικού Υλικού 7 Πίνακας Πινάκων 9 Πίνακας Σχημάτων & Γραφημάτων 10 Πίνακας Εικόνων 10 1. Ενιαίο Πλαίσιο Δεξιοτήτων του Ν. 4940/2022 11 Σκοπός της θεματικής ενότητας 11 Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα 11 1.1 Σχετικά με το Ενιαίο Πλαίσιο Δεξιοτήτων του Ν. 4940/2022 12 Εισαγωγή 12 1.1.α Κύρια σημεία του θεσμικού πλαισίου για την αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων 12 1.2 Προσδιορισμός των εννέα (9) δεξιοτήτων 17 1.3 Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης αξιολόγησης 22 Βιβλιογραφικές αναφορές 1ης θεματικής ενότητας 27 2. Έννοια της δεξιότητας και Δεξιότητες του ανθρώπινου δυναμικού στην ψηφιακή εποχή 29 Σκοπός της θεματικής ενότητας 29 Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα 29 2.1 Δεξιότητες για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της ψηφιακής εποχής και διοίκηση βάσει ικανοτήτων 30 2.2. Έννοια της δεξιότητας 34 Βιβλιογραφικές αναφορές 2ης θεματικής ενότητας 37 3. Πολιτικοκεντρική δημόσια διοίκηση 39 Σκοπός της θεματικής ενότητας 39 Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα 39 3.1 Πολιτικοκεντρική δημόσια διοίκηση 40 3.2 Οδηγός ορθής διοικητικής συμπεριφοράς 42 3.3 Κώδικας Ηθικής και Επαγγελματικής Συμπεριφοράς 44 3.4 Ευρωπαϊκός Κώδικας Ορθής Διοικητικής Συμπεριφοράς 46 3.5 Αρχές επαγγελματικής ηθικής και δεοντολογίας του δημοσίου υπαλλήλου 47 3.6 Ορθή διοικητική συμπεριφορά του δημοσίου υπαλλήλου κατά το χειρισμό υποθέσεων των πολιτών 51 3.7 Σεβασμός και διαχείριση της διαφορετικότητας στη δημόσια διοίκηση 53 4. Ειλικρινές και αυξημένο ενδιαφέρον του υπαλλήλου για τον πολίτη και την κατανόηση των αναγκών του – Καλές πρακτικές 56 4.1 Ειλικρινές και αυξημένο ενδιαφέρον του υπαλλήλου για τον πολίτη και την κατανόηση των αναγκών του –Καλές πρακτικές 56 4.2 Βασικές ανάγκες των πολιτών που προσέρχονται στην υπηρεσία 58 4.3 Διαφοροποίηση των αναγκών πολιτών που ανήκουν σε διαφορετικές, ειδικές ή ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (διαφορετικότητα) 59 4.4 Επικοινωνία – Οργανωσιακή επικοινωνία 60 4.4.1 Αξιοποίηση δεξιοτήτων επικοινωνίας για την αποτελεσματική κατανόηση των αναγκών των πολιτών 62 4.4.2 Τεχνικές και πρακτικές αποτελεσματικής επικοινωνίας και υπέρβασης προβλημάτων και εμποδίων επικοινωνίας 63 4.4.3 Αρχές και τεχνικές αποτελεσματικής επικοινωνίας στο εργασιακό περιβάλλον (ενδοϋπηρεσιακής, διυπηρεσιακής, με πολίτες) 64 Βιβλιογραφικές αναφορές 3ης και 4ης ενότητας 67 5. Εξυπηρέτηση του πολίτη με ταχύτητα, ευγένεια και συνέπεια 69 Σκοπός της θεματικής ενότητας 69 Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα 69 5.1 Εξυπηρέτηση του πολίτη με ταχύτητα, ευγένεια και συνέπεια – Καλές πρακτικές 71 5.1.1 Εξυπηρέτηση του πολίτη με ταχύτητα, ευγένεια και συνέπεια – Καλές πρακτικές 71 5.1.2 Οργάνωση και απλούστευση διαδικασιών 77 5.1.3 Ικανότητα οργάνωσης χρόνου και διαμόρφωσης προτεραιοτήτων 78 5.1.4 Αύξηση παραγωγικότητας 80 5.1.5 Συνέπεια και αξιοπιστία κατά την εξυπηρέτηση των πολιτών 82 5.1.6. Συνέπεια τήρησης των προθεσμιών και των υποχρεώσεων που αναλαμβάνονται έναντι των εξυπηρετούμενων πολιτών 82 5.1.7 Ευγένεια, ευπρέπεια και σεβασμός κατά την άμεση προσωπική ή μέσω τηλεφώνου επικοινωνίας 83 5.1.8 Επαγγελματική τηλεφωνική συμπεριφορά – Θετική γλώσσα 85 5.1.9 Διαχείριση γραπτών μηνυμάτων, εισερχόμενων κλήσεων για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση πολιτών 88 6. Διευκόλυνση του πολίτη στις συναλλαγές και επαφές του με τη δημόσια διοίκηση – Καλές πρακτικές 93 Σκοπός της θεματικής ενότητας 93 Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα 93 6.1 Διευκόλυνση του πολίτη στις συναλλαγές και επαφές του με τη δημόσια διοίκηση– Καλές πρακτικές 95 6.1.1 Διευκόλυνση του πολίτη στις συναλλαγές και επαφές του με τη δημόσια διοίκηση– Καλές πρακτικές 95 6.1.2 Πληρότητα, ακρίβεια και τεκμηρίωση απαντήσεων στους πολίτες με αποφυγή χρήσης νομικών ή δύσκολα κατανοητών όρων 96 6.1.3 Αξιόπιστη απάντηση ερωτημάτων και ενημέρωση των πολιτών για τις υποθέσεις τους και για τα μέτρα προστασίας τους 96 6.1.4 Αξιοποίηση ψηφιακής τεχνολογίας και εργαλείων για διευκόλυνση των πολιτών 96 6.1.5 Άρση γλωσσικών ή άλλων εμποδίων επικοινωνίας 97 6.1.6 Ενίσχυση της προσβασιμότητας των πολιτών στις δημόσιες υπηρεσίες 97 6.2 Διευκόλυνση του πολίτη στις συναλλαγές και επαφές του με τη δημόσια διοίκηση– Καλές πρακτικές 98 7. Παροχή κατάλληλων συμβουλών και υποστήριξης στον πολίτη– Καλές πρακτικές 99 Σκοπός της θεματικής ενότητας 99 Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα 99 7.1 Παροχή κατάλληλων συμβουλών και υποστήριξης στον πολίτη– Καλές πρακτικές 101 7.1.1. Παροχή κατάλληλων συμβουλών και υποστήριξης στον πολίτη στις συναλλαγές και επαφές του με τη δημόσια διοίκηση– Καλές πρακτικές 101 7.2 Παροχή κατάλληλων συμβουλών και υποστήριξης στον πολίτη– Καλές πρακτικές 102 Βιβλιογραφικές αναφορές 5ης, 6ης, και 7η θεματικής ενότητας 105 8. Η αξιολόγηση της εξυπηρέτησης των πολιτών ως μέσο βελτίωσης της ποιότητάς της……………………………….. Σφάλμα! Δεν έχει οριστεί σελιδοδείκτης. Σκοπός της θεματικής ενότητας.................................................................................106 Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα ...............................................................106 8.1.Εισαγωγικές παρατηρήσεις ................................................................................ 107 8.2. Έννοια και σημασία της αξιολόγησης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς πολίτες και επιχειρήσεις.........................................................................................................109 8.3. Η Ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών................................................ ......111 8.4. Η Ευρωπαϊκή ατζέντα για την αξιολόγηση της ποιότητας των δημοσίων υπηρεσιών και τη συνεχή βελτίωσή τους.......................................... ............114 8.5. Το πλαίσιο και οι κύριες συνιστώσες της αξιολόγησης......................................119 8.5.1. Τύποι αξιολόγησης..........................................................................................119 8.5.2. Κριτήρια και δείκτες μέτρησης για την αξιολόγηση των υπηρεσιών........................................................................................ .....................122 8.5.3. Επιλογή δεικτών.......................................................................... .................123 8.6. Αξιολόγηση πολιτοκεντρικών υπηρεσιών..- Μέτρηση ικανοποίησης χρηστών των υπηρεσιών .......................................................................................... ...............127 8.6.1. Χαρακτηριστικά εργαλεία μέτρησης της ικανοποίησης των πολιτών.......................................................................................................................130 8.6.2. Μέσα εντοπισμού και καταγραφής των απόψεων των πολιτών - Έρευνες ικανοποίησης πολιτών - χρηστών υπηρεσιών......................................... ..............132 8.7 Μελέτη περίπτωσης - Άσκηση.............................................................................139 Βιβλιογραφικές αναφορές 8ης θεματικής ενότητας................................................... 140 | el |
dc.format.extent | 140 | el |
dc.language.iso | gr | el |
dc.publisher | ΕΚΔΔΑ | el |
dc.subject | Ενιαίο πλαίσιο δεξιοτήτων | el |
dc.subject.other | Δημόσια διοίκηση | el |
dc.title | Προσανατολισμός στον Πολίτη -1ο Επίπεδο | el |
dc.type | Learning Object | el |
dc.rights.holder | ΕΚΔΔΑ | el |
dc.subject.keywords | Αξιολόγηση | el |
dc.subject.keywords | Θεσμικό πλαίσιο αξιολόγησης | el |
dc.subject.keywords | Δεξιότητες | el |
dc.subject.keywords | Ν. 4940/2022 | el |
dc.subject.lifevent | Δικαιοσύνη, Πολιτεία και Δημόσια Διοίκηση | el |
dc.contributor.reviewer | Δόκα, Μαρία | - |
dc.contributor.reviewer | Βουλτσίδης, Παντελής | - |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Εκπαιδευτικό Υλικό |
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Προσανατολισμός στον Πολίτη ΤΕΛΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.pdf | 3.01 MB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα