Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/1038
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.rights.licenseΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή (CC BY-NC-SA)el
dc.contributor.advisorΕΚΔΔΑel
dc.contributor.authorΖούμπος, Βασίλειος-
dc.contributor.authorΚομσέλη, Φωτεινή-
dc.contributor.authorΦούντα, Θεοδώρα-
dc.contributor.editorΒουλτσίδης, Παντελής-
dc.creatorΕΚΔΔΑ.ΙΝΕΠel
dc.date.accessioned2025-01-27T10:02:41Z-
dc.date.available2025-01-27T10:02:41Z-
dc.date.issued2025-01-
dc.identifier.urihttps://digitalrepository.ekdd.gr/el
dc.identifier.urihttps://digitalrepository.ekdd.gr/jspui/handle/123456789/1038-
dc.descriptionΜετά την παρακολούθηση του επιμορφωτικού προγράμματος οι υπάλληλοι θα είναι σε θέση να:  ορίζουν την έννοια της ηγετικότητας και να εξηγούν τη σημασία της.  διακρίνουν διαφορετικά στυλ ηγεσίας που μπορούν να αξιοποιηθούν κατά περίσταση για την επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί ή για την επίλυση προβλημάτων στο χώρο εργασίας τους.  αναγνωρίζουν μέσα από μελέτες περίπτωσης τα χαρακτηριστικά της ηγεσίας που παρακινούν, βοηθούν και δημιουργούν το κατάλληλο κλίμα εμπιστοσύνης και συνέργειας στο χώρο εργασίας τους και στα μέλη της ομάδας τους.  αναγνωρίζουν τις συμπεριφορές εκείνες που βοηθούν την ανάπτυξη κλίματος εμπιστοσύνης και συνεργασίας για την επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί από την ομάδα τους στο χώρο εργασίας. Απώτερος στόχος του επιμορφωτικού προγράμματος είναι η υιοθέτηση εκείνων των χαρακτηριστικών και συμπεριφορών που θα βελτιώσουν την ηγετικότητα των υπαλλήλων στο χώρο εργασίας για την επίτευξη κοινών στόχων της ομάδας τους.el
dc.description.abstractΣκοπός του επιμορφωτικού προγράμματος είναι η βελτίωση της δεξιότητας της ηγετικότητας των υπαλλήλων της Δημόσιας Διοίκησης προκειμένου: ● να δημιουργείται το κατάλληλο κλίμα συνεργασίας που ευνοεί την υποκίνηση/ παρακίνηση, κινητοποίηση και την καλλιέργεια σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ των υπαλλήλων και των συναδέλφων τους για την επίτευξη των στόχων της ομάδας στην οποία ανήκουν, ● να επιτυγχάνεται η έγκαιρη, αποτελεσματική, υπεύθυνη και ορθή λήψη αποφάσεων για την επίλυση συγκρούσεων, την αντιμετώπιση καθημερινών και έκτακτων ζητημάτων και προβλημάτων, που αντιμετωπίζει η ομάδα στο χώρο εργασίας, ● να αναπτυχθεί η ικανότητα διαχείρισης, διοίκησης και καθοδήγησης της δραστηριότητας της ομάδας, στο πλαίσιο άσκησης των καθηκόντων των υπαλλήλων, προς την επίτευξη των κοινών στόχων που έχουν τεθεί στην ομάδα που δραστηριοποιείται και λειτουργεί κάθε υπάλληλος.el
dc.description.tableofcontents6.1 Εισαγωγή 83 6.2 Θεωρία Ηγεσίας στη Δημόσια Διοίκηση 86 6.3 Οργανωσιακή Βιωσιμότητα στη Δημόσια Διοίκηση 87 6.4 Η σχέση μεταξύ μετασχηματιστικού στυλ ηγεσίας και οργανωτικής βιωσιμότητας 88 6.5 Η σχέση μεταξύ του στυλ συναλλακτικής ηγεσίας και της οργανωτικής βιωσιμότητας 89 6.6 Σύγκριση και Αντίθεση Μετασχηματιστικών και Συναλλακτικών Μορφών Ηγεσίας στο Πλαίσιο της Δημόσιας Διοίκησης 90 Συμπεράσματα 91 Βιβλιογραφικές αναφορές 6ης εκπαιδευτικής ενότητας 93 7. Ικανότητες και δεξιότητες της ηγεσίας 97 Σκοπός της θεματικής ενότητας 97 Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα 97 7.1 Ηγετικές ικανότητες 98 7.2 Διεθνείς προσεγγίσεις και καλές πρακτικές στη δόμηση μοντέλων ικανοτήτων για τα ανώτερα στελέχη της ΔΔ 102 7.2.1 Το πλαίσιο ικανοτήτων της υπηρεσίας ανώτατων στελεχών της κυβέρνησης της Νότιας Αυστραλίας (SAES) 103 7.2.2 Το μοντέλο ικανοτήτων των ανώτατων στελεχών της Δημόσιας Διοίκησης των ΗΠΑ 106 7.2.3 Το πλαίσιο ικανοτήτων για τον δημόσιο τομέα της Μεγάλης Βρετανίας 107 Βιβλιογραφικές αναφορές 7ης ενότητας 110 8. Ηγετικοί ρόλοι και συμπεριφορές 111 Σκοπός της θεματικής ενότητας 111 Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα 111 8.1 Εισαγωγή στη σημασία των ηγετικών ρόλων και συμπεριφορών. 112 8.2. Συμπεριφορές Θετικής Ενίσχυσης (Skinner) 114 8.3 Ρόλοι Κοινωνικής Αλληλεπίδρασης και Δικτύωσης (Mead) 116 8.4 Μετασχηματιστική Ηγεσία του Bass «Transformational Leadership» 118 8.5 Μοντέλο Quinn (Competing Values Framework) 121 8.6 Το μοντέλο των Kouzes και Posner 124 8.7 Θεωρία Προσαρμογής του Στυλ Ηγεσίας: Μοντέλο Hersey και Blanchard (Situational Leadership Theory) 126 8.8 Το Μοντέλο των Tannenbaum και Schmidt για την Ηγετική Συμπεριφορά 130 Συμπεράσματα 133 Βιβλιογραφικές αναφορές 8ης θεματικής ενότητας 137el
dc.format.extent137el
dc.language.isogrel
dc.publisherΕΚΔΔΑel
dc.subjectΕνιαίο πλαίσιο δεξιοτήτωνel
dc.subject.otherΑνάπτυξη του ανθρώπινου κεφαλαίουel
dc.subject.otherΝ. 4940/2022el
dc.subject.otherΔημόσια διοίκησηel
dc.titleΗγετικότητα στο δημόσιο τομέα - 1ο επίπεδοel
dc.typeLearning Objectel
dc.rights.holderΕΚΔΔΑel
dc.subject.keywordsΑξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλωνel
dc.subject.keywordsΗγεσία στη Δημόσια Διοίκησηel
dc.subject.keywordsΗγεσίαel
dc.subject.keywordsQuinnel
dc.subject.keywordsTannenbaumel
dc.subject.lifeventΔικαιοσύνη, Πολιτεία και Δημόσια Διοίκησηel
dc.contributor.reviewerΔιέλλας, Γεώργιος-
dc.contributor.reviewerΜπουρμπούλη, Αγγελική-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Εκπαιδευτικό Υλικό

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Εκπαιδευτικό υλικό ΕΠΔ_ΗΓΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ 1ο ΕΠΙΠΕΔΟ_τελικό.pdf3.34 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα